Hei og velkommen til bloggen min! Her kommer jeg til å skrive litt om hva vi jobber med i faget Trykk og foto, skoleåret 2010-2011

mandag 30. august 2010

Nærbilder av Vågen,-vår første oppgave!

Vår første oppgave denne høsten handlet om vår egen skole, Vågen vgs. Vi skulle ta minst 50 nærbilder av skolen. Jeg var syk den dagen vi fikk oppgaven, men jeg fikk låne noen bilder fra Frøya til å legge ut på bloggen min. Her kan du se bildene jeg valgte:






Jeg valgte dette bildet fordi jeg syns det var veldig enkelt og klart. Det har kanskje ikke så mye med akkuratt vår skole å gjøre, men jeg likte det!










Dette bildet valgte jeg fordi det går i samme sjanger som det første. Enkelt og klart. Det gjennspeiler og litt av skolen med den røde fargen på veggen.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar